Management Assistent(e) met focus op Marketing (24-32 uur)

The position

Als zelfstandige Management Assistent(e) ben je de rechterhand van de directie van HKS Group. In deze veelzijdige functie assisteer je de directie niet alleen op organisatorisch en administratief gebied, maar speel je ook een cruciale rol binnen ons marketingteam. Je ondersteunt de directie door de efficiënte afhandeling van dagelijkse taken en draagt bij aan de uitvoering van onze marketingstrategieën.

The position

Belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Directieondersteuning: Beheer van de agenda’s, coördinatie van communicatie en zorgdragen voor de nauwkeurige uitvoering van afspraken.
  • Eventmanagement: Voorbereiden, organiseren en nazorg bieden bij interne en externe meetings, waaronder MT-overleggen en zakelijke events.
  • Facilitaire taken: Verantwoordelijk voor het beheren van facilitaire zaken van onze vestigingen, inclusief het boeken van reizen en hotels.
  • Marketingondersteuning: Actief deelnemen aan het marketingteam waarbij je actief de relatie met ons marketingbureau beheert, onze marketingactiviteiten verder uitbouwt, betrokken bent bij het opzetten van campagnes en het samenstellen van de interne nieuwsbrief.
  • Communicatie: Professioneel ontvangen en te woord staan van externe relaties, zowel persoonlijk als telefonisch.

We offer

  • A challenging working environment that is constantly in motion
  • Een goed salaris welke bij de functie past.
  • 27 vacation days annually, and 13 ATV days
  • Travel cost reimbursement
  • A good pension plan
  • Excellent secondary working conditions, such as company fitness and bicycle plans
  • A joyful working environment
  • A cozy and close team

Your profile

  • Je hebt een afgeronde relevante HBO-opleiding.

  • Ervaring met of interesse in marketing gerelateerde werkzaamheden.

  • Aantoonbare achtergrond als management assistente.

  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend (in woord en geschrift). Bij
    voorkeur beheers je ook de Duitse taal of ben je bereid om dit te leren.

  • Je hebt een representatieve en zakelijke uitstraling.

  • Je bent proactief, communicatief sterk, accuraat, kan op meerdere niveaus schakelen en
    beschikt over een uitstekend analytisch inzicht.

  • Je bent zeer ervaren met Office 365 programma’s.  

Are you interested in this vacancy? Please send us your CV (resume) and a cover letter to personeelszaken@mirec.com.

Vragen of direct contact opnemen?

Klik hieronder om een mail te sturen naar onze HR-afdeling. 

Wil jij stappen maken
in jouw carrière?

en_GB